this weekend..

Det förväntas väl alltid inlägg här när det händer nåt i mitt liv.  Som nu..

Jag vet om att jag på sätt och vis gjort ett fel, men å andra sidan så har jag gjort jävligt klart vart gränsen går och hur det ligger till. Och jag tänker inte ta ansvar för nån annans handlingar under påverkan av alkohol, jag kan bara tala om vart min gräns går och att jag vill bli lämmnad för mej själv i fem minuter så jag får lite andrum, liksom. Det var det enda jag bad om. Det enda försötrde allas kväll, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de. Men jag tycker på sätt och vis att det inte är mitt fel heller.

Hade hursomhelst trevligt hemma hos Andy och sen när jag satt och prata hemma hos F till två eller vad klockan nu kan ha blivit. Det kändes bra att du tog dej tid att ringa och fråga hur det var, även fast du inte behövde. Och sen har jag haft väldigt trevliget och roligt sällskap hela vägen från kumla till herrljunga där jag var tvungen att byta tåg om jag inte skulle hamna i gbg, tyvärr ^^

Men nu ska jag fundera på vad jag ska göra när jag kommer hem om en halvtimme istället.

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Hej gumman!

Ville bara berätta för dig att jag har fixat min blogg lite o du får gärna kolla den :D

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback