Weekend

En sån helg. Lång och rolig! Massa saker har hänt, och jag är glad.. Känner mej possitiv och hoppfull igen. Livet tar många vändningar väldigt fort verkar de som. Inte mej emot, verkligen inte mej emot! =)

Fylleresa till Tyskland, nu blir de inte mer fylla för mej på ett tag känner jag. Jag har fått så det räcker och blir över av den varan nu, för några veckor framöver. I need some rest! ^^

Sen är jag galet glad, M på rosa moln. Oh yea, finally =P

Och ja juste ja, Grattis Fredrik! (förlåt för att jag glömde).

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

tack gumman för dina fina kommentarer..

jag kan inte göra annat än o hålla med.. :P

du också för den delen :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback