Update

Det är väldigt sällan som jag skriver numera. Skriver nog mest bara för mej själv. Vet inte om jag vill skriva något egentligen. Jag har en bloggdipp period atm, eller så är det för att jag känner att så många saker är bra..

Samtidifigt som det är så många saker som för tillfället i skrivandets stundgör att jag är ledsen. Men det går nog över snart, jag  gillar inte att vara sån här så det borde ju bli ändring på de tycker jag nog allt.

För er som inte redan vet så har minh katt Limmet, rymt, försvunnit.. kanske till och med blivit påkörd, jag vet inte. Tror inte heller att jag egentligen vill veta. Jag gråter över henne nästan varje kväll. Jag saknar henne så mycket. <3

det var allt för mej just nu, återkommer väl nån dag.

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: S

Tack gumman!!

Jag kämpar för allt jag är värd för att lägga det hela på hyllan o inte bry mig, för jag kan ju som sagt inte få det tillbaka..

Men visst, jag borde gå tillbaka, men jag är fortfarande för feg o accepterande..

Tyvärr..



Såg att du hade ringt innan o jag har ringt tillbaka också, två gånger.. men de kanske inte var något viktigt?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback