Konstig känsla.

Sitter här och väntar på att den stora pre patchen till wrath of the lich king i wow ska installeras.. Känns som att det tar en hel evighet. Men men, har gått till 6% på ungefär 20 min. Ska väl vara glad för det lilla ändå. Snart kommer jag ju ändå få lite annat att göra.

Har känt mej helt konstig och nedstämd idag. Fast jag är och har varit glad liksom. Har kommit i vågor typ. Så jag pratade med Sigrid, hon insisterade på att hon skulle "heala" mej imorgon efter jobbet. Jag vet inte om jag tror på de, men för att vara snäll och så, så får hon väl göra de då. (Ibland gör jag verkligen konstiga saker, men jag återkommer med rapport om de imorgon). Bestämde mej efter det att jag måste klippa mej lite (vilket jag gjorde själv, men det syns knappt klippte mest luggen) och färga om håret. VIlket jag håller på med nu. Tror det kommer kännas skönt. Det brukar stärka min självkänsla när jag fixar med håret likom. Och jag hoppas verkligen att den konstiga känslan försvinner..

Köpte en påse godis med. Den är nästan slut. (ja ja vet ibland frossar jag bara för att jag får!)
Nu ska jag skölja ur färgen.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback