This is how I belive it is.

Things changes.
Det vet vi alla. För det mesta till det possitiva. Och det blir man ju glad över. Vissa förändringar måste man dock fixa själv, eller snarare dom flesta förändringar måste man fixa själv åtminstone om det ska bli bra. Men till slut nån gång i slutet av den väg man valt så blir det bra. Det tror jag på. Jag tror också på att det mesta är vad man gör det till.
Tycker man att något är svårt så blir det de. Antingen man vill eller inte.

På samma sätt som jag hatar det tycker jag alltid på sätt och vis att det är skönt att komma till lägenheten. (det känns dock svårt att kalla ett ställe som man inte känner sej hemma på för "hem" så därför får min lägenhet heta just lägenheten.)

och btw, something have changed. And I know what it is. And im not so damn sure about anything anymore.

Now its your turn.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback