Onsdag =D

Den här dagen har varit konstigt.
Började skitdåligt, med att jag typ mosade min ena stortå med en låda, det blödde som fan i typ en kvart sen slutade. Jag fortsatte jobba eftersom det bar gjorde ont när jag verkligen gick långt eller så. Tog väl typ en kvart till sen slog jag i smalbenet så jag fick ett blåmärke där med. Tänkte de kan nog fan inte bli värre. Dagen gick. Fick sms. Stod att helgen inte blev som han ville men att vi ses ju på torsdag.
ye ye, tänkte jag liksom vart ju nästan självklart att det  var nåt sånt negativt som skulle hände. Känndes liksom i luften. Aja, allt kan man ju inte bestämma över, och vi ses ju på torsdag, om lite mer än en vecka.
Tänkte återigen "Dagen kan ju inte bli värre". Kom tills efter lunch. Då får ja näsblod. Och man bara "WTF?! orka."

Kände mej heldepp smsade Emil frågade om han ville käka glass med mej och de ville han. Så, ja hämtade min nya mobil (som ja fick eftersom ja råka ha sönder displayen i min gamla när jag var nere i lund första gången och träffade Patrik, Fredde och Kerstin) 
Gick på stan med Emil och Sebbe, dom skulle vänta på Jonne som slutade typ kvart över fyra. När Jonne kom drog jag hem. Anyway.
Nu sitter jag här och är sjukt glad och jag vet inte varför. Kanske ska sova. Är nog övertröttheten som har slagit till.

Btw, jag är sjukt rädd för att flyga har jag kommit fram till. Jag fattar inte vad jag gett mej in på! >.<

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback