Inte så alvarligt.

Massa bloggande från min sida det senaste känns det som. Min casual blogg verkar bli mer och mer varje dag, eller typ varannan dag i alla fall ^^

Funderade lite på allt möjligt när jag typ halvsprang till bussen (eftersom jag var sen som vanligt). På nåt vis så känns det som att livet blivit lite enklare att leva. Det  är lite lättare att ta sej igenom en hel dag. Liksom, Dagen idag har vart dryg och  sådär, men den har ändå gått väldigt fort. Fast mest eftersom jag lyssnat på en sjuk ljudbok, som vart mer spännande, wierd, konstig, äcklig ju mer man lyssnade, och den borde absolut inte nämnas här för då skulle ni tro att jag är jättekonstig, om ni inte redan gjorde de för då skulle ni väl hota med "männen i vita rockar". xP

I'd give - a kingdom
For one more day as a king of your world
I'd give a kingdom, for one more day.

I'd give it all for a heart if
I was a King I would give away my kingdom
Treasures and crowns wouldn't mean a thing
If I only had a heart, if I only had a heart...

~~
Sonata Arctica - Kingdom For A Heart.

Den symboliserar något som antagligen många känner ibland. Önskar nåt så intensivt att man nästan tror att det är sant. Men som jag sagt innan, allt är och blir vad man gör det till. Och saker och ting blir bara enklare och enklare hela tiden. Det gör en till en gladare person.

I'm walking around smiling to everyone, and i feel good about myself.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback