Do I Ever Get The Chance?

Det beskriver rätt bra vad jag har funderat på idag. Jag fick frågan vad jag menade med det; jag svarade att det var min hemlighet. Och ja på sätt och vis är det de, på sätt och vis inte.
Jag har tänkt på massa konstiga saker idag. Men mycket handlar om framtid, om drömmar jag en gång hade, men suget som jag tappat. Det känns som att jag helt och hållet tappat drivkraften det målmedvetna som jag vet är där om jag verkligen bestämt mej. Och det är inte där, så då vet jag varken ut eller in eller vad som är upp och ner. Det känns lite som mär mna gick ut gymnasiet och inte hade jobb och inte visste vart man skulle ta vägen. Typ. Jag känner just nu att jag skulle vilja hitta rätt och sådär, men det går inte.. Försöker leta efter det, men jag hittar inget. Vet inte vad jag ska göra.
Det mest mysko är att jag går omkring och är superglad ändå, så jag är ju egentligen inte deppig för att jag inte vet vad jag vill. Det bara är konstigt.

Sen finns det så mycket tankar som snurrar i huvudet som jag inte kan sätta ord på. Inte ens nerskrivna i en blogg eller på ett papper, för det går inte. Men det är sånt som händer. Får låta det bero och se vad time will tell liksom.

Det är alltid mycket som går att avsluta sådär. Med "time will tell". Det är ett bra uttryck. :)

If i ever get the chance im gonna take it.
If i ever find out what im suppsoe to do, ill do it.
Whenever know any answer to all my questions i will share it.

/M

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback