Deep within.

Hmm, hela den här dagen är konstig. Jag åkte hem ifrån Kumla och kände mej oerhört ensam. Jag kom hem till en tom och stökig lägenhet, och kände hopplöshet. Syrran kom förbi och jag kände mej ensam i hennes sällskap. Dvs, jag känner mej väldigt ensam jämt och hela tiden. Det är konstigt, har liksom mått bra och vart mej själv massa den senaste tiden. Inte gjort så väldigt mycket konstiga saker i alla fall. Eller ja, inga saker jag gör är ju konstiga om man ser de från min synvinkel, men andra tycker säkert det.

Nej allt är bara wierd och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske är man bara trött efter en helkväll på krogen och så. Kanske är det djupare.
/M

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback