I do not think so.

Jag är totalt helt utsliten. Jag orkar inte mer. Jag är trött, förkylld och mår skit. Känner mej stressad och vet inte riktigt åt vilket håll jag ska gå. Vill inte jobba imorrn. Ska inte jobba imorrn är UTA. Men kanske får uppdrag imorrn. Men jag kommer inte orka lära mej nåt nytt. Jag kommer inte orka engagera mej. I just wan't to give up and quit.
För just nu finns det ingen bra anledning att inte göra de.

Irene tror att det är vädret. Jag tror lite att det kanske beror på de, men jag är nog mer övertygad om att det beror på en hel massa andra olika saker med. Jag är trött på personer som är för nyfikna, som frågar jämt och lite till, som att hela mitt privatliv är allmän beskådan och till allmänt vetande som man bara kan gå omkring och prata med alla andra om. Desstuom är jag trött på personer som säger att dom finns där men sen inte gör de för dom vill eller har inte lust att höra på vad man har och säga, utan bara försöker skämta bort det som om det vore ingenting. Where is the real support when i need it? Kom inte och säg att du vill ställa upp om du ändå inte vill höra.

What am I supposed to hide now?
What am I suppose to do?
Did you really think I wouldn't see this through

Tell me I should stick around for you
Tell me I could have it all
I'm still too tired to care and I gotta go

Please fix me. I wanna be myself again.


Permalink Funderingar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mama_S

hej gumman!



jag hoppas att det inte är mig du syftar på, som inte lyssnar eller som försöker skämta bort alltihopa, för om det har uppfattats så så ber jag så otroligt mycket om ursäkt.. du ska veta att jag har dåligt samvete för att jag inte är hos dig mer..

kramar om massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback