Dreamhack Summer 2008

Då satt man här på Dreamhack summer 2008. Klockan är väl en sådär mitt i natten. Man är cptrött, men ändå fattar man inte att man borde gått och lagt sej för flera timmar sen. Men man får ju offra sej lite för laget och dricka lite extra jolt-cola och se glad ut. :)
Årets sommarversion är so far en rätt så stor besvikelse. Den liksom är fylld med små barn under 18 som beter sej som fjortisar hela högen. Jättejobbigt, var är alla normala männsikor som kan kommunicera utan att kommentera om att man ser tjock ut eller kommentera hur andra ser ut? Nej tacka fan vet jag DHwinter. Det är sjukt mkt roligare än de här. Längtar mest bara hem, men det kan ju förståss bero på att jag är sjuk och inte har orken som man kanske annars skulle haft.
Men det finns bra saker med, träffa folket som man inte träffar annars är ju alltid lika kul :) Och det är ju värt det, trotts att jag blev övertalad att söka nån programerar utbildning i Helsingborg. Vilket inte alls är jag, men jag fick ju en blå vattenflaska så de kanske var värt de ändå :P

Nej nu orkar ja inte sittar här och rapportera mer. Måste aktivera mej och hittapå nåt vettigt att göra ^^ Wish me luck, kan behövas när man är omringad av geeks ;)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback