Brused Heart..

Visa sej att blogg.se håller på att flytta alla konton när jag ska blogg. yay.. not -.-

Saker och ting är lagda på is tills vidare. Mitt liv är komplicerat ändå. Så skit samma liksom. Sagt och gjort är som sagt sagt och gjort. Kan inte göra saker och ting mer tydliga för alla. Och vill inte det heller. Nu ska jag fokusera på annat.. typ hur jag ska må bra i min själ, alldeles på egen hand liksom, för mår jag bra så orkar jag hjälpa alla andra runt omkring som kanske vill och behöver ha lite lyssningshjälp eller annat.

Rock Im Park was awesome i den bra betydelsen ^^ Ångrar definitivt inte att jag följde med. Behövde de, hade nog vart och blivit helt fel med så mycket annat med om jag inte gjort det, så jag är nöjd. Allt runt omkring var bra, enda nackdelen är väl att jag har blivit förkylld nu då.
Bilder finns i alla fall på http://M-et.bilddagboken.se
Sen är det bara att kolla på datumen 5-9 juni 2008 =D


Och ja juste ja, Grattis till Sveriges 0-2 seger igår =D

Brused heart - mycket vackert sätt att beskriva nåt på och väldigt målande när man inte kan säga att det är krossat direkt.

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback