Yes it hurts

Galet var det igår. Mer galet blev de. Men vi hade så jäkla roligt =D
Det måste vi göra om!



Dessa män, som kommer och stormar in i våra liv, tar allt som är värt att ta, och sen bara lämmnar det jobbiga kvar. Jag förstår inte, lämmnar djupa sår, saker att reda ut, sju miljoner dumma frågor och funderingar. Men det är ju liksom inte så bra att älta samma sak om och om igen, för man lär inte få mer annorlunda svar bara för de.
Nej, låter det vara. Jag vill träffa dej, men det går inte. Jag vill jag vill jag vill..
Inte för att det hjälper, men jag kan ju säga det i alla fall. Du är konstig, och wierd. Och du är snäll, och komplicerad. Dock analyserar jag de mesta. För att jag är sån. Jag funderar och funderar på hur man kan ändra på nåt. Men man kan inte påskynda en process. I will be here for a while.

At the moment there is and won't be anyone special in my life. I can't handle it.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback