Förbättring

Wow, det här har vart en konstig måndag. Jag har lärt mej lite mer om mej själv :)
Och då måste de ju nästan summeras som en bra dag, eller hur? ^^

Känner mej lättad efter en massa prat. Känner mej mindre tyngd av alla tankar.
Trodde förs att det berodde på att jag för en gångs skull spenderar lite tid hemma i Borås, mer än den tiden jag jobbar äter och sover liksom. Men det verkar inte som att det beror på de. Utan snarare på alla underbara människor runt omkring mej :)

Att allt kan svänga så fort. Att först ha en hel helg där man bara så fort råka tänka fel tanke i 5 sekunder förlänge börja gråta och att sen  få en bra start på en ny vecka. Det kan inte annat än båda gott liksom. Synd bara att jag har ont i ryggen nu igen. Hoppas det går över snart.

Har förresten hittat en ny favorit sida.
www.bloggkoll.com
Praktiskt =D

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback