Where is the fun in living?

Jag har tappat lusten att blogga. Lusten att äta och laga mat. Jag har tappat lusten till väldigt mycket. Är jättetrött trotts att jag sovit massor, jag har legat i sängen nästan hela dagen. Men det har liksom inte gort dagen bättre om man säger så. Jag ska strax återvända till sängen och lägga mej där och inte gå upp imorrn förräns jag verkligen måste gå till jobbet.
Where is the fun in living?

Jag kan inte kolla på filmer som handlar om relationer. Jag börjar gråta.. jag gråter när jag ser lyckliga människor, jag gråter när jag ser ensamhet, jag gråter när anda människor gråter.

Överallt ser jag P, eller nåt som påminner om de som har hänt, eller snarare inte hänt kanske man ska säga.

Var är glädjen? Glädjen och lyckan i mitt liv? Jag jämför allt med innan.

Jag är trött. Jag tror att jag behöver semester. Kanske skulle ta ut nån vecka ändå, fast vad ska man göra liksom? Det finns ju inget vettigt att göra ändå. Sitta hemma och spela Wow är ju inget alternativ om man tar ut lite semseter liksom. Dessutom är den här sommaren ännu en sommar i raden av skitsommrar, dvs det bara regnar hela tiden. Solen lyser med sin frånvaro.

Funderar på att lägga ner min blogg, det är ju ändå inte så många som läser så vem skulle sakna den?

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MamaS

duuu! du ska fan inte sluta blogga :P

skulle jag göra utan din blogg liksom :D

Jag förstår absolut vad du menar med att man jämför allt, att man gråter direkt man rellaterar till något.. men vår tid kommer! det tror jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback