Tragiskt = Romantiska funderingar.

Usch, jag känner mej tragisk. Har drömt massa romantiska saker, som att personen jag tycker om bara står där utanför min dörr en vacker dag och ber om förlåtelse och att jag då struntar i alla principer och har mega hot sex med honom och grejjer. WTF is wrong with me?

Suck liksom, värsta amrekanska romatiska komedi slutet liksom. "hej 27dresses" kinda.

Kan jag inte bara inse att det aldrig kommer hända. Det närmaste romantiska jag nånsin kommit så, är att jag blivit bjuden på bio, middag och en enda gång har jag fått blommor skickade till mej. (Okej att jag freakade ur och ifrågasatte varför i helvete, liksom. Men det är en annan historia).

Jag sitter fast här i romantiska drömmar om att "drömprinsen" finns där ute och ska komma och ta mej härifrån. Like it ever would happen. Lev i verkligehten istället, Emelie!

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Markus

ett förhållande handlar om konsten att blanda samman två personers liv till ett. Det kräver ömsesidig anpassning, det finns ingen direkt drömprins, det finns bra förutsättningar dock. Sluta inte tro! tid har ingen betydelse när det handlar om kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback