Stieg Larsson

Är på blogghumör idag. Eller, jag bara måste skriva det här i alla fall =P

Håller på att lyssna iegnom de tre böckerna av Stieg Larsson. Det jag hittils har lyssnat är bra, jävligt bra.
Dom är vidriga och hemska och innehåller sjukt mycket sexistisktvåld, långsökta skämt och klockrena situationer. Men oh, så bra. Man bara fastnar för dom, man älskar dom samtidigt som man hatar dom för dom är så hemska, ibland vågar man knappt lyssna. Men ändå tvingar man sej till att göra de, suger åt sej som en svamp. Det var längesen jag sa att jag älskade en bok. Jag älskar dom här tre böckerna =D

Dom har gett mej lusten att läsa tillbaka. Jag är faktiskt på rätt bra humör när jag kan drömma mej bort i bokens värld.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback