Ny vecka.

Nu var det några dagar sen jag skrev lite. Inte för att det finns så mycket att berätta om, eller jo det finns det ju egentligen. Men det tänker jag inte göra idag eller just nu ändå. Kanske kommer lite senare, när jag kommer på hur jag ska skriva och vad jag vill att alla andra ska veta.

Numera känns mina helger jättelånga. Det känns som att jag hinner med jättemycket, men samtidigt så gör jag ingenting. Ungefär. Träffade Sandra i fredags, och det var fest i lördags. Allt var trevligt. Nån gång mitt i natten hamnade jag på krogen, efter tolv, nästan ett var nog klockan. Jag vart lagom måtligt full liksom.. Tänkte inte mycket mer på de. Men helt plötsligt vart jag cpfull. Jag kom på i natt hur det gick till. Jag shota, sånna där shost som smakar äpple. Jag fick dom av nån. Inte konstigt att jag vart sjukt full, efter allt jag drukit innan krogen med. Men men, det löst ju sej, på nåt sätt kom jag ju hem klockan 10.00 i söndags morses.

Nej nu sitter jag här och förösker äta frukost, men mår mest bara illa. Det känns som att maten sväller i munnen på mej. Som att jag håller på att bli sjuk, fast jag är fullkomligt frisk. Hel mysko känsla i alla fall.

Formulerade en rätt udda tanke i natt med, när jag inte kunde sova. Undra om man ska våga fråga, och vad man i så fall får för svar?

Nej, måste engagera mej i att dricka upp mitt kaffe innan jag ska till jobbet om ungefär en kvart.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback