Men vafan..

Alltså jag blir så trött. Idag, ringer de från MP och jag tänkte, jamen dom kanske har nåt jobb till mej nu. Men så visar det sig att dom undrar om jag var sjuk i fredags och hur länge jag varit sjuk och att det inte var någon som hade skrivit upp de trotts att jag både mejlade och ringde, eftersom det är inte första gången dom har missat de. Och nu missar dom de igen(!!) Hopplöst. Hur ska man känna sej uppskattad och som en bra medarbetare när man inte ens får 2 minuters uppmärksamhet, när man sjukanmäler sig? Jag blir helt deprimerad. Gief antagningsbesked till högskolan, NU!

Permalink Em Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: queenpeach

trist! Kolla gärna in min blogg och webshop där rea pågår:D

Postat av: JOSEFINE

god morgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback