Little M

So please come stay with me
'Cause I still believe there's something left for you and me
~~
Creed - One Last Breath

Jag tänker för mycket igen. Frågar mej varför? Om och om igen. Men det finns inget svar. Det finns inget svar eftersom jag inte orkar förstå mer. Jag stänger av, igen. Eller som vanligt. Ska inte känna efter för mycket, det är bara jobbigt. Att sakna är tufft, men det hade kunnat vara värre, det hade kunnat inte vara nånting alls, tomt, ingen att prata med. Ja det kunde vara sjukt mycket värre. Men saker och ting är som dom är som sagt och jag tänker faktiskt inte ens försöka ändra på de. 

Tolka det inte fel, jag är på bra humör och mår nästan bra och lever på kaffe, men jag tänker för mycket som bara för mycket och är antagligen hög på koffein. Men sanningen att säga är att jag känner mej rätt liten och ensam just nu.



Dessutom är jag UTA och jag måste passa telefonen mellan 07.00 och 16.00. DET VILL SÄGA: jag får betalt när jag är hemma eftersom jag inte har något uppdrag på MP för tillfället.
Den person som frågar mej varför jag är hemma en gång till eller om jag fått nåt att göra åker nog på en utskällning, för jag är trött på att inte bli lämmnad ifred så jag kan ta hand om mej själv. Det är ju liksom inte nån som råkar bry sej om om man skulle råka vara sjuk.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback