Ibland ska man ha tur ^^

Idag var första dagen på Cellbes. Det var helt okej :) Helt klart över förväntant.
Tänkte liksom att det är ännu ett av raden klädföretag som behandlar den inhyrda personalen som om dom inte var ett skit värda. Men så var det verkligen inte.

Alla där var jättetrevliga, och man blev liksom glad av att vara där. Trotts att hälften av dom som var där var MP anställda så trivdes jag på ett sätt som liknar de som gjorde att jag trivdes på Hejco. Synd bara att det inte är samma folk, och att dom flesta på Cellbes är 35+.

Att jag dessutom behövde pina mina fötter i helt nya oanvända truckskor gjorde dagen seg och tråkig, att det var enkelt att göra allt man skulle göra, gjorde dagen drygare än nåt annat. Dessutom var ju kläderna inte dom snyggaste heller. Typ i stil med vad min mormor betraktar som mode. Medans jag skulle bedömma de som tantigt.

Men vad gör de när en av de skönaste snubbarna i Borås jobbar där? Han gav mej flera uppslag till vad jag ska blogga om. Dessutom stod vi och snackade musik i typ två timmar. Han är helt insöad på punk. Och så har han Black Jack med "Inatt Inatt" som ringsignal på mobilen. Jag garvade massor :P



Han fick mej att gå med i facket igen. Aja, det kan de ju va värt om dom ska skära ner på MP som det ryktas om. Ifs får jag ju en bra anledning att byta jobb då, men ändå.

Nej, nu ska jag geeka mej och bara slappna av, jag tjänar dessutom bra på Cellbes, mera plus i kanten ^^


Jo förresten, Alex Schulmans blogg är så jävla rolig ^^ Ville bara säga de =D

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback