Det är tisdag idag, va?

Sitter här och funderar lite.. Det börjar bli lite trist att bara sitta hemma och vänta. Vänta på att det ska ringa. Antingen så kan ni väl ringa och säga att det troligtvis inte finns nåt på hela veckan så jag kan göra något vettigt förutom att sitta hemma och rulla tummarna liksom. Det börjar bli lite tråkigt.. Så därför har jag bestämt mej för att imorrn (om det inte regnar!!) så ska jag gå och köpa nya skor. Det har jag sagt i en veckas tid nu, men det ska väl bli av imorrn då ^^ Ingen som har lust att hänga på, och som råkar vara ledig? :P

Mycket intressant blogginlägg det blev idag liksom, men vad gör de :)

Får väl erkänna att jag börjat läsa blondinbellas blogg med. Dessutom får jag väl också erkänna att jag tycker hon verkar vara liiiiiiite för mycket för min smak. Självklart har hon vissa bra åsikter och argument och tips men att inte förstå hur det kan vara provokativt om man öppet talar om att man tillhör en viss organisation.. Jag säger bara; suck.

Nu ska jag forsätta med vad jag gjort halva dan idag xP

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback