To reach a goal.

Well, idag har jag stått i tystnaden på H&M och funderat, på vad jag ska göra till sommaren och hösten. Jag vill verkligen plugga, så det tänker jag göra. Och jag vill göra de i Örebro, så då ska de bli så, men ändå känns det så ovisst på nåt sätt. Men jag brukar ju nå dom mål jag verkligen sätter upp så förhoppningsvis ska det gå vägen, eller hur? :)

Ja, som sagt är på H&M nu igen, sen två veckor tillbaka. Och det är inte bra, men det funkar och det är ju huvudsaken. Står i returen och viker kläder. Jag förstår inte hur dom som jobbar där år ut och år in står ut verkligen. Vad gjorde dom innan mp3:n fanns? Med tanke på att man måste vara nästan knäpptyst när man står där och viker. Snackar man får man tillsägelser i alla fall. Så, hur sjutton klarar dom det? Det är nog något som jag aldrig kommer att förstå tror jag.

Annars så har det varit en bra måndag.  Löning och allt. Och dessutom så har mina skor gått sönder så ja måste köpa nya, haha :P Och lilla jag tycker det är jättekul att köpa skor :D Så det ska jag bland annat göra imorrn =)
Men nu ska jag redigera lite bilder tror ja ^^
/M:et

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback