En liten storm?

Ja, min relations fundering går väl vidare. Men ja ska nog inte tjata så mycket om dom här.

Det blåste igår, massa. Är hemma hos pappa just nu, och strömmen var borta och massa sånt. Inte för att det gör så mycket men det är inte kul att vara i ute i skogen när det blåser. Känns lite läskigt. Men det är ju många saker som är läskiga egentligen :P

Och helt random funderar jag på att byta ut lite av min garderob och ändra lite på min klädstil. Får se vad som händer och hur det blir, än så länge är det bara funderingar ^^ är så sjukt shoppingsugen, ingen som vill erbjuda sej att följa med? :P

Nej nu ska jag ta och fundera lite mer på vad livet kan erbjuda en halvgalen person som lilla mej ^^
/M

Permalink Em Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: F

Vadå halvgalen? Du är inte bara halv!

Postat av: M:et

okej okej, rättning "Helgalen" ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback