Underliga dag.

En sån dag. Vakande imorses när det regnade och tänkte "gud jag vill int gå upp" så jag sommnade om. Vakande av att S ringde och väckte mej och påstod att jag lät jättesjuk, trotts att jag är frisk. Men men, det "sjuka" gick över i takt med att jag vakande till liv och lyssnade på hennes underliga helg, och berätta om min underliga söndag.

Sen gick jag upp, pratade lite med folk på msn, sen började telefonen ringa, trodde de va min chef alla gånger men nej sån tur eller kanske otur har jag ju då rakt inte. Hursomhelst. Det var irene, som sa att dom skulle lämmna Simon här en stund på eftermiddagen, visst tänke jag, det funkar ju. Då hör syrran av sej och ber mej fixa torra kläder till henne, och hon var uppe vid sin bas vid sjukhuset: dvs, nästan på andra sidan stan härifrån och jag fick en halvtimme på mej. Galet galet. Jag gav mej iväg ut i regenet, blev dygnsur på ungefär 20m sen var det bara att traska vidare i genomblöta kläder och tala om för kära syster att hon är skylldig mig minst en fika, som tvingar ut mej i det hära vädret :P

Sen pratade jag med S påvägen hem och hon var helt slut, stackarn =/ Önskar jag kunde underlätta för dej på något sätt.

Sen var pappa och Irene här och jag och Irene bestämde att en shoppingtur i gbg vore en bra start på hösten, så det får vi ta nån dag nu snart :) oh yea! =)

Nu ska jag dricka ännumera kaffe och lära mej äta avokado xD
(jag har hittills den senaste månaden lärt mej äta nästan all sorts fisk och räkor, avokado står på tur)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback