Två funderingar.

Helgen närmar sej, med minimala kliv. Men vad gör de? Jag har fortfarande inte jättesuget. Men men, blir väl en lugn helg med lagom mkt alkohol då isf.
Sen funderar jag på om jag ska passa på att hämta min örhängen, det kanske jag borde?

Nej, jag vet inte riktigt vad jag tycker är bäst. Jag vet inte riktigt vad jag känner för, men på nåt sätt så ska man väl kunna ta sej igenom den här dagen och morgondagen på nåt bra sätt.
Behöver lite uppmuntran och motivation, vem vill stå för den?

Nä, man ska väl ta och styra stegen mot jobbet om ungefära 10 min, hoppas jag tar mej igenom den här dagen med. Hoppas saker och ting inte är så krångliga som igår då blir jag trött. Den som vill nåt kan ju skirva en rad eller två på msn, finns där till och från hela dagen.. Om det är lite att göra på jobbet vill säga, vilket jag kan garantera att det är. >.<

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback