Sjuk

Usch, sitter här mitt i natten och känner mej rätt värdelös.
Den här dagen har nog tagit kol på mej. Först medsläpad till Ullared, nästan utan frukost för att vissa personer (min syster) hade omännskligt bråttom imorses. Som om stället skulle explodera och gå upp i rök liksom. Okej, hade ingen huvudvärk eller inte så mkt att jag stördes av de i alla fall, men ändå. Gick omkring där i några timmar i alla fall. Köpte lite saker som man behöver, lite saker som man kanske inte behöver lika mycket, men men. Var ganska pigg och så, så jag tänkte inte mer på de..

...Förräns ja satte mej i bilen. Höll på att sommna. Helt slut efter fyra timmar bara. Fyra timmar dödar inte mej i första taget när jag är frisk, tänkte det här kommer inte sluta bra. Kommer hem i alla fall, bär ut alla saker, är glad och positiv i ungefär en kvart, sen tvingar ja i mej en halv portion mat sen gick jag och la mej.. hade feber, sen kom pappa och sa att jag skulle damsuga och flytta min grejjer från de rummet jag sov i till syrrans. Jag var trött och grinig och orkade inte ens säga emot, så jag gjorde de.. blev helt slut, tog två alvedon och gämde mej vid datorn en timme.. en lång timme.

Lovade då att hjälpa en vän, men jag har inte lyckats så bra med de för jag är så sjukt trött.. Jag säger alltid att man inte ska lova saker man inte kan hålla. Men jag orkade lite, ungefär 40 minuter och det kanske, förhoppningsvis är positivt och räcker en bit på vägen. För nu är jag så trött att jag knappt orkar titta.

Godnatt på er, och ta hand om er.
och förlåt för att jag är sjuk och inte orkar.
(sometimes i wish i was wonderwoman)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback