Överallt och ingenstans

Det är överallt och ingenstans.

Livet, verkligheten och jag. Vilket håll ska jag gå på? Vilken riktning är den är den rätta?
Det är något som jag alltid har funderat på och alltid kommer att fundera över.
Jag kommer nog aldrig någonsin få reda på vad som är rätt och fel val, det är nitar som var och en själv måste gå på för att hitta sej själva. För att på något vis finna ut vem man är. Jag vet vad jag är och när jag är och jag vet mycket väl hur jag fungerar i olika situationer. Och hur jag stänmger av känslor. Det har jag lärt mej nu. Hur man ignorerar saker och ting.
Jag är stark, och på vissa sätt känner jag mej bäst med. Japp, vissa saker gör att jag är bäst.

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback