Not my day at all.

Det här är verkligen inte min dag, det känner jag nu.
Vakande med halsont och ont i huvudet, och kunde inte sommna om alls. Borde inte ens sitta vid datorn, men just nu har jag inte ens något val. Jag är bara trött och grinig och har inte lust med nåt. Jag vill sätta mej och försvinna in i min geekiga värld, då visar det sej att gametimen gått ut, och är inte oddsen då gigantiska för att min plånbok ligger kvar hemma i Borås? Jomenvisst, det gör den ju.
Sen tänkte jag att jag kunde sitta och fixa lite i photoshop, och skriva lite mer på lokalbladsgrejjen, jamen då crashar både photoshop och word fem gånger om, varför? Seriöst, det här är inte min dag.
Dessutom fyller min kusin år, men jag vet inte om jag orkar åka och vara social när jag är så här trött och sliten som jag faktiskt är. Det känns som ett gigantiskt stort problem som kommer närmre och närmre med tanke på att syrran tänker åka tjugo i elva..

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback