Mitt bästa?

Jag ar insett att jag gillar det där med att skriva några rader på morgonen, innan jag går till jobbet. Det känns som en rätt okej start på dagen. Men nu måste jag nog hålla mej ganska kort annars blir det jobbigt att hinna med bussen tror jag allt.

Var jättenere igår morses, allt var dåligt. Eller inte allt kanske, men välfigt mycket. Jobbångesten var större än den brukar vara, maten var jobbig att äta, det var jobbigt allt som skulle hända i veckan. Jag ville helst bara ringa och säga att jag var sjuk och krypa ner i sängen igen och stanna där resten av dagen och hoppas på att nåt typ av mirakel skulle hända. Men nej så lätt ska man väl inte ha det för sej.

Jobbet var drygt som bara den, jag fick göra sånt som jag anser vara "påhittade" uppgifter, men ja.. det är ju ändå ett typ av tidsfördriv. Men jag kände mej extremt överflrödig när jag inte hade något speciellt att göra på hela dan. Vilket spädde på min negativitet, var inloggad på msn till och från men ingen rolig var där alls. Så jag orkade inte ens de. Försökte lyssna på radio, men det slutade bara med att ja tyckte den som snackade i radion var irriterande. Och glömde ipoden hemma så vanlig musik hade jag inte heller.

Träffade Milana efter jobbet och då kändes livet lite bättre. Vi hade några trevliga timmar, kändes bra. Blev lite positivt peppad inför helgen, dock har jag fortfarande inte jättelust med att åka ner, men biljetterna är bokade nu så det är lite svrt att ångra sej nu, dessutom blir nog inte S så glad om jag inte dyker upp för att jag mår konstigt. Hon är värd en bra helg nu i alla fall och jag ska göra mitt bästa. Jag ska verkligen de, ja lovar.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback