Godmorogn.

Det är en bättre dag, idag jämför med igår. Men det är inte bra.. jag har fortfarande sjukt ont. Och jag kan inte sitta still så det blir till att jobba bort värken och tänka på annat. Det är ju ändå lite självförvållat.. Och det försvinner ju delvis när man rör på sej. Och det är ju positivt.

Jag har med funderat på helgen, men jag vet inte. Det känns långt borta än så länge. Men i guess somones gonna get disappointed. Förlåt, men jag är trött just nu, kanske ser det annorlunda ut framåt torsdag. Though i doubt it.

Nu, till jobbet. (Jaaa, ni behöver inte tala om för mej att jag borde stanna hemma för att jag är sjuk, men jag kan ju inte sitta still när det gör ont i magen. Bättre att jobba då. Bättre att stå och skratta ihop med människor som man definerar som konstiga, men bra personer och roliga. Bara så ni vet)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback