Ge mej förändring, snart!

Sist jag skrev, så skrev jag ett "pepp"-inlägg till mej själv nästan. Det kändes rätt skönt att skriva de, och just då kände jag precis så, känner så fortfarande, men det är så mycket annat som spelar in för tillfället, sitter här och äter frukost först och främst, det är sjukt.. Jag har fått tillbaka illamåendet ja brukade ha när jag käkade frukost, och då äter jag liksom nästan bara havregrynsgröt varenda morgon, åtminstone när jag ska gå till jobbet. men nu har jag knappt ätit hälften och känner att tiden bara springer iväg, måste ge mej iväg till bussen om max 10 min och det börjar bli lite stressigt att hinna äta upp allt de nu. Och frukost på jobbet är inte förräns vid nio. Det är rätt jobbigt långt dit om man blir hungrig typ en rätt långstund innan de.

Nej usch för jobbångest. Jag kommer ta kål på mej själv om jag forsätter såhär, jag lär inte palla hitta nåt nytt jobb om jag inte först slutar på MP. Jag orkar inte med att bli runt slussad, okej om det är via MP, men just nu byter jag mest bara avdelning varannan dag på DHL känns de som. Och det är inte det minsta kul, faktiskt. (jo visst är det intressant att göra ny saker, om DHL hade legat i samma byggnad liksom. Men nu är de utspritt på fem olika lager runt hela stan liksom).

Nej nu ska jag tvinga mej själv till att äta lite mer (kommer inte orka äta allt idag). Sen ska jag till jobbet.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback