The feeling of distance.

Oj, ibland hnner man inte riktigt stanna upp och tänka på vad som händer. Eller har hänt. Ibland vill man bara inte lägga ner för mycket tankekraft på det hela för då blir det alldeles för invecklat och osäkert. Dessutom vet ja att jag ändå inte kan skriva ner allt för det är inte för allas ögon att se och läsa, om man säger så.
Its my secret. And my secret am i acctually gonna keep to myself.
Kan i vilket fall som helst sträcka mej så långt som att det var en utav de mysigaste helgerna i hela mitt liv, den helg som precis var. Tack så jättemkt :)

Men jag är förvirrad. Det är så många intryck att ta in och ena gången är det en sak och i nästa stund heter det nåt annat. Så vad ska man tro. Eller, ja vågar helt enkelt varken hoppas eller tro. Jag tänker inte tillåta mej mer än vad jag får respons till. Även om ja kanske skulle vilja. Jag tänker ställa upp för dej i alla lägen, vad du än kommer fram till i dina förvirrade känslor. Jag finns här, alltid
/M.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback